ASZF

Általános szerződési feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Mely létrejön Farkas Róbert egyéni vállalkozó, portál üzemeltetője (továbbiakban „üzemeltető”) és az online tanfolyamokon résztvevők (továbbiakban „résztvevő”) között, az alábbi feltételekkel:

Üzemeltetői adatok

Cég: eLearningPont Bt.
Székhely: 2144 Kerepes, Radnóti Miklós u. 12.
Adószám: 29135448-1-13
Cégjegyzékszám: 29135448113
Elektronikus elérhetőség: farkas.robert@e-learning.eu
Telefonos elérhetőség: +36 202856676

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Webkurzus oldal webáruházában online kurzusok vásárolhatók meg. A vásárlással a kurzusokhoz tartozó meghatározott idejű „tagság” szerezhető az alább részletezett feltételek szerint.

Felhasználási feltételek

A webkurzus.hu oldalról elérhető Webkurzus oktatási portál (http://webkurzus.hu/wkmoodle) online tanfolyamainak, kurzusainak használata előzetes jelentkezéshez kötött. A jelentkezéskor megadott adatok alapján a portál üzemeltetője maximum 8 napon belül elvégzi a regisztrációt, létrehozza a belépéshez szükséges felhasználói fiókot és biztosítja a belépéshez szükséges adatokat. Az online tanfolyamok első heti tananyagait a résztvevők ingyenesen megtekinthetik és használhatják minden további feltétel nélkül.

A résztvevők az ingyenesen elérhető első heti tartalom után az online kurzus további tananyagait az adott kurzushoz tartozó „teljes tagság”megrendelésével és megvásárlásával tudják használni.

A „teljes tagság” vásárlása esetén a portál üzemeltetője vállalja, hogy

– a kurzus tematikájának, kiemelt témáinak megfelelő tananyagokat minden héten online elérhetővé teszi a résztvevők számára;
– biztosítja az online tananyagok elérhetőségét a kurzus záró időpontjáig;
– online kommunikációs felületet biztosít a résztvevők számára a kurzus záró időpontig;
– a kurzus tanárai az online tanfolyam ideje alatt figyelemmel követik a résztvevők munkáit, feladatmegoldásait és megfelelő reflexiókkal látják el azokat.

Rendelési feltételek

Az online kurzusok és a hozzájuk tartozó teljes hozzáférést biztosító tagság a Webkurzus rendelési oldalán (webkurzus.hu/rendeles) elérhető webáruházban rendelhetők meg.

A webáruházban a felsorolt termékek nevére kattintva megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített elektronikus, vagy telefonos elérhetőségen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

Rendelés menete

  1. Termékek

A webkurzus.hu/rendeles oldalon található webáruházban találja meg az aktuálisan elérhető kurzusokat,  elolvashatja azok részletesebb leírását. A „Kosárba rakom”  feliratra kattintva a kiválasztott termék a Kosárba kerül.

  1. Kosár

A „Kosár megtekintése” feliratot választva megtekintheti a kiválasztott és Kosárba helyezett termékek listáját. Kérjük, itt minden esetben ellenőrizze a megrendelt terméke(ke)t és a mennyiséget!  Ezen az oldalon lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni.

Ha a mennyiséget változtatja a „Kosár frissítése” gombra kattintva hagyhatja jóvá a változtatásokat. Ha rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, töltse ki a “Kuponkód” mezőt és kattintson a “Kupon alkalmazása” gombra!

A rendelés folytatásához kattints a Tovább a pénztárhoz gombra!

  1. Pénztár

A Pénztár oldalon található űrlap kitöltésével adja meg a számlázási adataidat!

Az adatok megadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a megadott e-mail címre küldünk egy visszaigazolást. Ebben megtalálhatók az átutaláshoz szükséges információk. Az elektronikus számlát szintén erre az e-mail címre fogjuk kiküldeni!

A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, ezt követően aktiváljuk a tagságot.

A termék (tagság) aktiválásáról az elektronikus számla megküldésével egyidejűleg tájékoztatjuk a megrendelőt.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a megrendelő a megrendelt termék (tagság) aktiválásától számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszakérheti a megrendelt „tagsága” árát.

Amennyiben a megrendelő él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Amennyiben a megrendelő elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni.

Adatvédelem

A portál működtetője garantálja, hogy a résztvevők adatait harmadik félnek nem adja ki, azokat kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására és az online kommunikáció biztosítására használjuk. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás